Dessuadora / Sudadera

03 de novembre 2014

Fa més d'un any vaig comprar el patró de la dessuadora Ene infantil de la Naii (aquí), en vaig cosir una i em va agradar el resultat. Així que aquest any, aprofitant que ja tinc overlock, vaig comprar aquesta tela de calaveres pensant en cosir-ne una altra. I el resultat no em podia agradar més!!
Hace más de un año compré el patrón de la susader Ene de Naii (aquí), cosí una y me gustó el resultado. Así, que este año, aprovechando que ya tengo overlock, compré esta tela de calaveras pensando en coser otra. Y el resultado no puede gustarme más!!!

He fet la versió tancada, tinc pendent provar la versió oberta. L'únic problema és que m'he equivocat amb la talla, he cosit la 98, i l'Arnau (té dos anys) utilitza la 92... coses que passen no?? ;-)
He hecho la versión cerrada, tengo pendiente probar la versión abierta. El único problema es que me he equivocado con la tala, he cosido la 98 y, Arnau (tiene 2 años) utiliza la 92... cosas que pasan no?? ;-)


No és un patró difícil, a més a més, ve amb el pas a pas, així que no hi ha excusa  per cosir-ne una o dos!! 
No es un patrón difícil, además, viene con el paso a paso, así que no hay excusa para coser una o dos!!!

Què us sembla?
Qué os parece??







He aprofitat per cosir la primera etiqueta que ens va regalar Hilos y Más a totes les participants de la quedada del dia 25. Queden moooolt bé, ja estic desitjant col·locar la propera!!!
He aprovechado para coser la primera etiqueta que nos regaló Hilos y más a todas las participantes en la quedada del día 25. Quedan muuuuy bien, ya estoy deseando colocar la próxima!!

Feliç dillluns!! Participo a la link de la Lireth
Feliz  lunes!!

Tela de calaveres /Tela calaveras de No doy puntada sin hilo.
Puny negre / Puño negro de Cal Joan.
Samarreta negra (caputxa) / Camiseta negra (capucha) dels Encants.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada