Osha #Rums 46

13 de novembre 2014

Hola!!!!! La setmana passada em vaig saltar el Rums, però estava en una setmana que no tenia ganes de cosir. Suposo que ens ha passat a totes alguna vegada no??? Digueu-me que sí!!! jajajaja 
Aquesta setmana, participo en el cosim plegades que organitza Mi Rincon de Mariposas. I no us explico de què va, ja que a hores d'ara, tothom sap de què parlo!! 
Hola!!!!! La semana pasada me salté el Rums, pero estaba en una semana que no tenía ganas de coser. Supongo que nos ha pasado a todas alguna vez no??? Decidme que sí!!! jajajajaja 
Esta semana participo en el cc que organiza Mi Rincón de Mariposas, y no os explico de qué va ya que a estas alturas, todo el mundo sabe de qué hablo!!

Felicitats pels 5000 seguidors i gràcies pel patró i pels patrons que ens ofereixes!!!
Felicidades por los 5000 seguidores y gracias por el patrón y patrones que nos ofreces!!! 


He cosit la talla L i les mànigues talla M sense afegir marges de costura. Es cus molt ràpid i el resultat m'encanta. L'he fet més llarga i la duc com a vestit, estant embarassada em resulta molt més còmoda.
He cosido la talla L y en las mangas la talla M sin añadir márgenes de costura. Se cose muy rápido y el resultado me encanta. La he hecho más larga y la llevo como vestido, estando embarazada me resulta más cómodo. 

En cosiré més, seguríssim, estic pensant en una versió adaptada a la lactància. 
Coseré alguna más, segurísimo, estoy pensando en una versión adaptada a la lactancia. 

Què us sembla?? Qué os parece??





Vaaaa que demà ja és divendres!!
Vaaaa  que mañana es viernes!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada