Panera, eco-bag i boc'n roll

30 de gener 2015

Holaaaa!!

El mes passat des d'et felicito fill es van posar en contacte amb mi per si volia participar en un mega panera que sortejaven. Ni m'ho vaig pensar!! tot i que si em descuido, no hi puc participar... ja que el 24 a la nit  l'Ona va decidir que havia arribat el moment de sortir de la panxa de la mama!!!
El me pasado desde et felicito fill se pusieron en contacto conmigo por si quería participar en una mega panera que iban a sortear. Ni me lo pensé!!! Aunque si me descuido no llego a tiempo... ya que el 24 por la noche Ona decidió que había llegado el momento de salir de la barriga de mamá!!!

Després de donar-li moltes voltes, vaig decidir que els cosiria una panera per a posar les claus, els tovallons o el que volguem,  una eco-bag i un boc'n roll. Em van demanar, si era possible, que tot estigués personalitzat amb el seu logo. I un altre cop vaig dir que sí!!!! 
Después de darle muchas vueltas, decidí que cosería una panera para las llaves, servilletas o lo que queramos, una eco-bag y un boc'n roll. Me pidieron,si era posible que, lo personalizara todo con su logo. Y otra vez les dije que sí!!!


Era la primera vegada que cosia les tres coses i la primera vegada que imprimia en samarreta. Les costures no em van donar cap problema, però la personalització amb el seu logo... va ser una altra història, jajajajaja. 
Era la primera vez que cosía las tres cosas que escogí y la primera vez que imprimía en camiseta. Las costuras no me dieron ningún problema, pero la personalización con su logo.... fue otra historia, jajajajaja.

Ahhhh!! Me n'oblidava... em van arribar les etiquetes amb el meu logo i les vaig estrenar!! Quina il·lusió!
Ahhh!!! Se me olvidaba... me llegaron las etiquetas con mi logo y las estrené!! Qué ilusión!

Aquí la meva aportació!
Aquí mi aportación!







No deixeu de somriure!!
No dejéis de sonreír!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada