LLUMS / LUCES AMIGURUMI

13 d’abril 2015

Fa uns mesos una amiga em va fer un missatge a través de Pinterest preguntant-me si podia fer-li el que apareixia en aquella imatge i.... vaig acceptar l'encàrrec! 
Hace unos meses una amiga me hizo un mensaje a través de Pinterest preguntándome si podía hacerle lo que aparecía en esa imagen y.... acepté el encargo!

Sí!!! En aquella imatge hi havia una garlanda de llumetes fetes d'amigurumi. Vaig fer una primera prova  però quedaven massa grans i si havien de semblar llumetes aquell no era el patró. Després de buscar mooolt per internet i no trobar cap patró que m'agradés, vaig fer el meu propi patró. M'encanten!!!!!! 
Sí!!! En aquella foto había una guirnalda de lucecitas hechas de amigurumi. Hice una primera prueba pero quedaban demasiado grandes y si tenían que parecer lucecitas ese no era el patrón. Después de buscar muuuuucho por internet y no encontrar ningún patrón que me gustara, decidí hacer mi propio patrón. Me encantan!!!!
Un cop trobat el tamany perfecte, l'Anna va escollir 7 colors i vaig teixir 21 llums en total. 
Encontrado el tamaño perfecto, Anna escogió 7 colores y tegí 21 luces en total.




No em digueu que no és una monada!!!!!
No me digáis que no es una monada!!!!!!

Feliç setmana
Feliz semana

 Participo a la link party de la Lireth
                                                                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada