Solid and Striped - Rums# 3/17

19 de gener 2017

Hola!!!!!
Avui torno repetint patró de la Ottobre 5/2015, vaig pedre el patró i el vaig haver de tornar a calcar.... nota: calcar la talla 34, la 36 em va enorme!! no n'aprendré mai!😅
M'agrada moltíssim aquest patró!!! Aquest cop l' he convertit en una samarreta llarga o  vestit, he fet la part de darrere més llarga i donant-li forma. Com que l'esquena la trobava molt sosa, li he cosit tres cercles, ara un cop cosits veig que els hauria d'haver cosit a un costat... segona nota.
El vaig cosir ahir i avui ja l'estreno, impacient que és una!!
Què us sembla?

Hola!!!! 
Hoy vuelvo a repetir patrón (aquí) de la ottobre 5/2015, perdí el patrón y lo tuve que volver a calcar... nota: calcar la talla 34, la 36 me va enorme!! no aprenderé nunca!.
Me gusta muchísimo este patrón!!! Esta vez, lo he convertido en camiseta larga o vestido. Le he hecho la parte de detrás algo más larga y le he dado forma curva. Como la espalda la encontraba muy sosa, he cosido tres círculos contrastando las telas usadas. pero una vez cosido, no me acaba de convencer, creo que lo tendría que haber cosido en un lado y no en el centro.
Lo cosí ayer y hoy ya lo he estrenado, impaciente que es una!!!
¿Qué os parece?







Vaig a passar-me per Rums!!
I enllaço a Fans de Ottobre!!

Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada