SONALL TORTUGA AMIGURUMI- SONAJERO TORTUGA AMIGURUMI

02 de gener 2017

Feliç any a tothom!!!

Amb l'arribada del nou any m'he proposat tornar al blog i espero aconseguir-ho!! Avui us vull ensenyar unes tortugues d'amigurumi, el primer cop que les vaig veure em van enamorar i n'he teixit unes quantes!!  Han tingut molt bona acollida i me les han encarregat de tots colors;  tot i que la més sol·licitada és la de color verd.

Oi que són adorables?

Feliz año a tod@s!!!

Con la llegada del nuevo año me he propuesto volver al blog y espero conseguirlo!!! Para empezar os quiero enseñar unas tortugas de amigurumi que me enamoraron en cuanto las vi y ya he tejido unas cuantas!! Han tenido muy buena acogida y me las han encargado de todos los colores. Aunque la más solicitada es la verde ;)
¿Verdad que son adorables?





Patró de Vibemai.


Espero que us hagin agradat!
¡Espero que os hayan gustado!


Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada